1 Mayıs 2017 Pazartesi

Strong Woman Do Bong Soon Dizi Yorumu



Son zamanların en iyi romantik komedisi diyebilirim bu dizi için.Beklentilerimi çok düşük tutarak başlamıştım ve inanın bu kadar seveceğimden haberim yoktu.

Diziyi geç,Park Hyung Sik'i bu kadar seveceğimden haberim yoktu.Baba aktör olmuş da haberimiz yok.

Dizinin Konusu:Park Bo Young çok güçlü bir kızdır.Bu güçte aile mirasına dayanmaktadır.Yani genetik olarak aktarılıyor güç bir nevi.Ama sadece kadınlara.
Park Hyung Sik Ainsoft adlı oyun şirketinin başkanıdır.Uzun süredir tehdit telefonları alan başkanımız tesadüfen Bong Soon'un gücüne şahit olur ve onu koruma olarak tutar.Olay bundan sonra ilerlemeye başlar.


Oyuncular


Park Bo Young-Do Bong Soon



Park Hyung Sik-Ahn Min Hyuk



Ji Soo-Gook Doo



Dizi hakkındaki yorumlarım;

  • Afişte kızı hiç sevmemiştim lakin diziyi izleyince acayip kanım ısındı.A Werewolf Boy'da başrolmüş de,unutmuş gitmişim.Ama belirteyim kızımıza uzun saç daha çok yakışıyor.
  • Ah Ji Soo'm ah!Seni yine yan role atmışlar ama Allah'tan Park Hyung Sik vardı ve yerini fazlasıyla doldurdu (bunu söyleyen ben miyim?).
Do Bong Soon olmak
  • Belki her blogger söylemiştir ama abartı değil,inanın.Park Hyung Sik'in aşkı öyle güzel ve izlenesiydi ki...Diziyi sevmeyip yarım bırakmak isteseniz bile Hyung Sik'in aşkı sizi bi' duraklatıyor.Adamı izledikçe izleyesiniz geliyor.

Hyung Sik'i izlerken ben
  • Sosyopat karakter çok iyiydi. ''Yok deve.'' diyerek garipsediğim hiçbir sahnesi olmadı.Tersine birazcık tırstım.Adamın zamanla gelişen davranışları,kendisini ağzınız açık izlemenize neden oluyor.
  • The Liar and His Lover'da çiftten birini ilk bölümde diğerine aşık eden senaristlere güzel bir zıtlık oluşturularak,birbirlerini zamanla tanıyıp aşık olan bu çift Goblin'den sonra ikinci favori çiftim oldu.
Yaratıcı çevirmenlerimiss
  • Dizide White Day diye bir şey geçiyor.Sonradan araştırınca öğrendim ama dizide bilmediğim için kaldım öyle.En azından sizler bilmiş olun.Kore'de 14 Şubat'ta kızlar erkeklere çikolata alır,erkekler hiçbir hediye almazmış.White Day olarak adlandırılan 14 Mart'ta ise erkekler kızlara şeker alıyormuş,kızlar hediye almıyormuş.
  • Bir istisna gelişmediği sürece hep ikinci adam fanı oldum.Fakat bu da istisna dizilerim arasına girdi (Ji Soo vardı yani,düşünün Hyung Sik'i nasıl sevmişim).





Atarlı Hyung Sik

  • Dedektiflik de ayrı yakışmış Ji Soo'cuğuma (sürekli gömdük çocuğu,bünyeme pek iyi gelmedi).
  • İki başrolün uyumu harikuladeydi.İzleyen gerçek sevgililermiş sanıyor sanki (iki gün sonra sevgili çıktılar diye bir skandal duyarsanız buraya tekrar uğramayı unutmayınız.Alırım bi' takdirinizi :)
  • Bir ana var düşman başına,bir baba var dost başına.İzleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız :)
Bu adamı bir tek ben sevmemişimdir umarım.Artık idolüm olur kendisi :)

Sevmediğim kişilere karşı ben


Mutlaka izleyin!

Dipnot:Bazı aksamalardan dolayı diziyi bazen telefondan bazen bilgisayardan izledim.Farklı sitelerden izlemek zorunda kaldım haliyle.Yazı farklılıklarının sebebi buradan kaynaklanıyor ^^


Not:Bu bölümden sonrası spoiler içerir!

  • Bir adam ancak bu kadar güzel sevebilirdi;






Bu sahnede hönkür hönkür ağladım :(




Yesinler kıskançlığını
  • Kızımız da oğlanımız kadar güzel sevdi;

  • Allah denizi yaratmasa,dizilerde randevu için koyulacak item yok.

Allah var müthiş sahneydi




  • Bong Gi'yi çok sevdim ben yaa ^^ Ama yanındaki kızı hiç sevmedim -,-



    • Erkeğin kalbine giden yolun neden midesinden geçtiğini öğrenmiş olduk böylece


      Seveceğim beyde aradığım özellik


      hahaha!Bu sahne iyiydi :)

      • Şu veletler de çok güzel oturtulmuştu;

      • Bu adamdaki gelecek büyük,söylemedi demeyin.Bu tatlı haliyle garipseyenler olabilir.Sayın psikopatımız Kim Jang Hyun'du kendisi.

      • Veeee finalimize bayıldım.Son dakika iki kız bebek ortaya çıkması çok iyi düşünülmüştü;


      Siz dizi hakkında ne düşünüyorsunuz?


      20 yorum:

      1. o psikopat bence de çok büyüyecek! valla göz ucumla takip edicem yani mutlaka..

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Aynen,ben de takip edeceğim :)
          Baktım bi' dizi filmde oynamış mı diye ama bu ilk yapımı sanırım,başka bir yapımı yazmıyordu.Göz ardı da edilmiş olabilir tabii.

          Sil
      2. Hoop Spoiler atlanır...:)) Benimde beklentim düşük olduğu için hiç başlamayı düşünmedim bile,ama şimdi yazını okuyunca da merak ettim.Bi şans vermek lazım sanırım:)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Atla atla tadını çıkarmazsın sonra :)
          Ben hiçbir şey beklemedim diziden.Hatta en başta kafamda kurduğum düşünce şuydu:"Ben bunu bırakırım." Ama öyle olmadı.Kulaklarını tıka diğer yorumlara ve başla.İlk bölümden sarmazsa sonradan hiç sarmaz zaten.O zaman bırakırsın ^^

          Sil
      3. Deep Tone duyurusu ile haberdar oldum. Merhaba :)

        YanıtlaSil
      4. gördün mü son yazımı. ya senin izleyiciler gadgetı nerdeee. ben üye olmadan izliyom ama üye olmak isteyenler için yaniii :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Gördüm gördüm çok mutlu oldum :)
          Ya ben Google'dan izleyici almayı tercih ediyorum aslında.O yüzden yok ^^ Google Üyeleri gadget'i var sadece.

          Sil
      5. Başrol kızımızın A Werewolf Boy'da oynadığını postunu okuyunca fark ettim. Uzun saçla çok daha farklı bir havası var. İkizlere bende bayıldım :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Ne müthiş filmdi değil mi?
          O bebişler bir harikayydı :)

          Sil
      6. Harika bir filmdi :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Filmi tekrardan izlemek istiyorum ama salya sümük ağlayasım yok şu ara ;)

          Sil
      7. romantik komedi bayılırııım du bunu da alayım listeye :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Kesinlikle almalısın deep'cim.Pişman olmayacaksın ^^

          Sil
      8. Seraaaa şimdi başlıyorummm :))) Hemen sen geldin aklıma :)) Bitirdikten sonra yazarım yine :) Kucakladım :))))))

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Al İpekciğim al.
          Gel mutlaka merak ederim sevdin mi sevmedin mi :)
          Ben de kucaklıyorum kocaman 💕

          Sil
        2. Merhaba Sera diziyi az önce bitirdim. Google hesabım kilitlendiği için bloğuma ulaşamıyorum, anonim olarak yorum yapayım o zaman dedim. Başından sonuna kadar çok güzeldi gerçekten. Düğüne dair detayların olması da güzeldi. Uyumları şahaneydi. Min Min çok tatlıydı, yıkıldım gülmekten :) Kıskandım :) Kızımızın oyunu da çok güzel oldu. Tek tek yazmaya kalksam inan bitiremem :)) Sadece dayak yiyen adamların olduğu sahneler sıktı beni, oraları atladım ama patronlarının düğüne katılması güzel düşünülmüş. Gook Do'ya üzüldüm açıkcası.. Cesaretin, kendini ifade etmenin, duyguları -zamanın- açmanın önemi güzel vurgulanmıştı. Baştan sona çok güzel aktı dizi, ben çok sevdim. Kocaman kucaklıyorum seni :))))

          theiipek :)

          Sil
        3. Üzüldüm canım niye açamıyorsun hesabı?
          Ay o Min Min pek tatlıydı.Düğünde mükemmeldi.Patronlarla iyice şenlendi :)
          Aynen Gook Doo sıkıntılı bir karakterdi bu dizide.İkisinin aşkını itiraf ettiği zamanların çakışması da ayrı bi' güzeldi yaa ^^
          Dayak yiyen adamlar dizinin süresini uzatmak için konuldu sanırsam.Evet sıkıcıydı.
          Bu arada yukarıda al al falan demişim,hangi kafayla yazdım onu inan bilmiyorum ^^
          Pek şüküydü.Sevmene ayrıca sevindim,merak ediyordum çünkü nasıl bir reaksiyon vereceğini.
          İnşallah kurtarırsın hesabını.Gerçekten sinir bozucu olmuştur :(
          Bende kocaman kucaklıyorum💕

          Sil
        4. Çok tatlısın Seracım �� kardeşim google hesabımın bilgilerini değiştirmiş, küçük olduğu için hesabım kilitlenmiş. Kurtaramıyoruz maalesef. Yeniden açmam lazım hesabı ve bloğu ama bakalım nasip.. �� ������������������������

          Sil
        5. Tüh ya gerçekten üzüldüm canım benim :( İnşallah kurtarabilirsin,o kadar emeğin var o blogda.

          Sil