22 Mayıs 2017 Pazartesi

Passengers/Uzay Yolcuları (2016)


Bir Jennifer Lawrence ve Chris Pratt filmi.

Filmin Konusu:Jennifer Lawrence ve Chris Pratt 120 yıllık bir uzay yolculuğunun yapıldığı gemide uyuyan beş bin kişiden sadece ikisidir.Bu ikiliyi nadir kılan ise yolculuktan 90 yıl önce uyanmış olmalarıdır.Birlikte bu erken uyanışın nedenini ve çözümünü bulmaya çalışırlar.


Jennifer Lawrence'ı Açlık Oyunları ve Joy'dan,





Chris Pratt'i ise Jurassic Park 4,Galaksinin Koruyucuları ve Muhteşem Yedili filmlerinden hatırlayabilirsiniz,







Oscar ödüllü Jennifer Lawrence'ın 20 milyon dolar aldığı,bilim kurgunun romantizm ile çeşnilendirip bizlere sunulduğu bu filmi genel olarak beğendim.

Jennifer Lawrence'ı beğeniyorum.Bu filmle birlikte fikrim de değişmedi.Hala aynı kalitesini konuşturmaya devam ediyor.

Chris Pratt ise kas,yüz ve yeteneğin bir arada bulunduğu nadir Hollywood oyuncularından olduğunu bir kez daha kanıtladı.

Görsel açıdan hiçbir kusur yoktu ancak birkaç mantık hataları vardı.Ama izlemezseniz iyi olur kanaatinde değilim.Bence izleyin.

Eleştirmenler yerden yere vurmuştu.Bir yandan göklere çıkaran büyük de bir kitle vardı.Bana göre ortalama bir yapımdı.

Senaryo bazı yerlerde tıkandı bu yüzden gereksiz oyuncularla ilerletilmeye devam edildi.Buna rağmen filmden kopmadım.Bizi çeken meraklandırıcı yönü ağır bastı.

Film IMBD Puanı:7/10

Benim puanım:6/10

Keyifli seyirler...

10 yorum:

  1. Bu filmi benim oğluş da çok beğenmiş, ben henüz izlemedim ama asıl kovboy filmi sahnesini görünce Muhteşem Yedili'yi merak ettim. Çok teşekkürler ne güzel tanıtmışsın. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerezlik olarak izlenebilir aslında,boş bir vaktinizde izleyin derim :)
      Teşekkürler ^^

      Sil
  2. Ben filmi çok beğendim, görsellik şahaneydi. Ama gel gelelim sonu çok kötüydü.. Böyle bir filme yakışmayacak bir son yapmışlar... Eleştirileri hak etmiyor mu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sonunu çoğu kişi beğenmemiş ama ben sevdim nedense :) Lakin klasik uzay filmleri sonu gibiydi,o konuda haklısınız.
      Görsellik gerçekten şahaneydi ^^

      Sil
  3. Merhabalar, genellikle bilim kurgu filmleri hoşuma gider. Mutlaka ilgimi çeken bir yan bulurum izlerken. İzlemeye çalışacağım. kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Boş bir vaktinizde izleyin derim ^^

      Sil
  4. Cidden beğeneni de beğenmeyeni de çok olan bir filmdi. Ucu açık çok yer vardı. Biraz da sonunu iyi bitirememişlerdi bence. Ama ben de beğendimmm :)

    YanıtlaSil
  5. Sonunu çoğu kişi beğenmemiş ama ben beğendim.Daha iyi bitirilebilir miydi?Tabii ki evet :)

    YanıtlaSil
  6. passengers must pass (yolcu yolunda gerek ) atasözü yaptııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi' bıçak uzatır mısın?Bileklerimi keseceğim de ...

      Sil