27 Mayıs 2017 Cumartesi

Kim Woo Bin Kanser!



Evet maalesef bu haberi üzülerek yazıyorum.Kim Woo Bin kanser.

Kim Woo Bin'i The Heirs ve Uncontrollably Fond dizilerinden hatırlayabilirsiniz.




Hiç beklenmeyen bir durum gerçekten.Okuduğumda ben de şok oldum.

Açıklama ajansı tarafından yapıldı.

Doğal olarak Wiretap isimli filmde başrol oynayacak olduğu için çekimlerde durdurulmuş durumda.

Sevgilisi Shin Min Ah'da bir açıklama yaptı kısaca.Yanında olduğunu ve destek vereceğini belirtti.


Kanser türü ise Nazofarengial Kanser olarak geçiyor.Farenks yutak,Nazo (nazal) ise burun anlamında.

Kanser çok nadir bir türmüş ama Asyalılarda sık görülürmüş.

Kim Woo Bin'e geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Kısa zamanda sağlıkla dönmesi dileğiyle...

12 yorum:

  1. ciddi fanıyım, fena hayranıyım. ilk açıklandığında, ilk okuduğumda resmen içim sızladı, gözlerim dolu. lütfen çok acil iyileşsin. bütün dualarımız onunla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm :( Bir an önce iyileşir inşallah.Allah'tan ilk evrede fark edilmiş.

      Sil
    2. iyileşir inşallah Allah kimseye hastalık vermesin

      Sil
  2. Haberleri gördüğümde çok şaşırdım. Uncontrollably Fond dizisinde oynadığı karakteri ile benzettim nedense. Sanki senaryo gerçek olmuş gibi. Allah sonunu benzetmesin. Umarım sağlıklı bir şekilde geri döner ve güzel filmlerini, dizilerini izlemeye devam ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide de hastaymış,ben de öyle duymuştum.
      Amin canım benzetmesin :\ Allah güç kuvvet versin.

      Sil
  3. Kanser ismini ne kadar çok duyar olduk böyle 🙁 bende ilk duyduğum da şok oldum.Erken teşhis edilmiş umarım iyileşir ..

    YanıtlaSil
  4. Lütfen iyileş Kim Woo Bin. Seni çooooook seviyoruz !!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil