28 Mayıs 2017 Pazar

En İyi Running Man Bölümleri #3


İlk post ''en''ler arasına girince üçüncüyü yazmak boynumuzun borcu oldu :) Tahmin ettiğim gibi Running Man severler de benim gibi öneri bölümler arıyor orada burada.Bana da fazlaca uğramış olmaları ayrı bir sevinç yaşattı.

Öneri bölümlerin birinci kısmı için buraya,ikinci kısmı için şuraya,dördüncü kısmı için buraya tıklayabilirsiniz.

Buyrun öneri bölümlerimize!


1)250.Bölüm



Favori grubum Bigbang'ın 2016'da yaptığı comeback sonrası konuk olduğu bölüm.

Bigbang üyeleri sayıca eksik kaldığı için Kaslı Dev Jongkook Bigbang tarafına geçiyor.

Zamanda yolculuk yapmış Gladyatörler ve Tüccarlar arasındaki rekabeti izlemeniz şiddetle tavsiye edilir!


2)162.Bölüm



Bu bölümde konuklarımız dopdolu.

Konuklar;Sistar'dan Hyorin ve Dasom,Girls Day'dan Minah ve Yura,2PM'den Wooyoung ve Chansung,MBLAQ'den Joon ve Seung Ho,İnfinite'den Sung Kyu ve L,A-Pink'ten Eun Ji ve Na Eun,Beast (yeni adıyla Highlight)'den Do Joon ve Gi Kwang.

Sadece İnfinite var diye izlemiş olsam da,bölüm boyunca diğer idollere de kanım yavaş yavaş ısındı.


3)198.Bölüm



Şu resmi görünce ben de çığlık atmıştım :)

Konuklar Park Seo Joon (She Was Pretty),Narsha,Ha Yeon Soo,Ji Se Yun,Min Ah,Han Hye Jin,Hee Choi Hee.

Bölüm konusu Parçalanamaz Aşk.Kızlı erkekli gruplaşmaların olduğu bölümde partnerler birbirlerine aşklarını kanıtlamaya çalışacak.


4)316.Bölüm



Got7'nin konuk olduğu bu bölüm Train to Busan'dan esinlenerek Train to Prison haline getirilmiş.

Yani yedi üyemiz trene zorla hapsedilmiştir ve verilen görevleri tamamlayarak trenden kurtulmaları istenmektedir.

Baya gülmüştüm :)



5)209.Bölüm



Bu bölümde seveceğiniz konuklar olduğunu düşünüyorum.

Exo'dan Kai ve Sehun,Shinee'den Taemin,Sistar'dan Soyou bu bölümün konukları.

Ek olarak Kore'nin eski zaman idolleri de var.Yarışma yeni ve eski idoller arasında geçecek anlayacağınız.

Tek sevmediğim yanı Jongkook'un dalga geçmeleriydi.Onun dışında harika bir bölümdü.Mutlaka göz atın!

13 yorum:

  1. 250 ve 162.bölümü izlemiştim diğerlerini de göz atarım internetim gelince 😭
    162. Bölümde kwang soo Mblaq ile dansı beni benden almıştı arada açıp açıp izlerim 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetin mi yok :'( Allah göstermesin,hele ki Ramazan'da :)
      Lee Kwang Soo ayrı bir şapşik zaten.Bazen sırf onun için izlediğim bile oluyor.

      Sil
    2. Eveeet 😭 bu yüzden gidiyor jikabaytlariiim 😭😭

      Sil
  2. Keşke önerilerini programın tüm bölümlerini izlemeden önce görseydim. Zamanında çok aramıştım komik bölümlere bakayım diye ama baktım yok hepsini izledim bende :)
    Yine de bu güzel bölümleri tekrar izlerim belki. Eski bölümler bir başkaydı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen eski bölümler bir başka.Zaman zaman açıp izlerim.Hatta dün dayanamadım 162.bölümü bir daha izledim :)
      Hepsini izledin demek?Helal olsun ya ne diyeyim ^^

      Sil
    2. aramadığım yer kalmadı bulamıyorum bölümleri heryerden kaldırmışlar ilk baştan izlemek istiyorum ama birinci bölümden sonrası yok sadece 91den sonrasını bulabiliyorum lütfen yardım eder misiniz?

      Sil
    3. ilk bölümden başlayıp izlemek istiyorum sırf joong ki iççin ama 1.bölümden sonrası yok heryerden kaldırmışlar lütfen yardım eder misiniz?

      Sil
    4. Keşke yardımcı olabilseydim ama benlik bir durum yok maalesef.Sanırım çevirmenlerimizlik bir durum da yok çünkü bölümler internet üzerinde yayınlanmamış diye duymuştum.

      Sil
  3. izlemedim listeye mi alsam. bugünlerde sanki diziler izlerken yavaş ilerliyor gibi nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almalısın deep'cim.Zaten böyle zamanlara birebir oluyor.
      İzleyeceksen de önce 250.bölümü izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  4. running man manyağı olarak izlemediğim bölümü yok ama 250. bölümün kalbimdeki yeri başka. çünkü tam bi VIP'yim! yani düşünsene en sevdiğim iki şey bir arada: bigbang ve running man!!! daha önceden de bi kere katılmışlardı ama bu bölüm kesinlikle daha eğlenceli. ayrıca bu sene running man hayran konserlerinde de bigbang kılığına girerek bir kere daha beni mutlu ettiler orası da ayrı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen önceki bölümde acemilik var biraz üzerilerinde.Bana da sorsan en sevdiğim bölüm 250 derdim çünkü VIP'ler kadar olamasak da hafiften bir hayranlık besliyorum kendilerine.Özellikle de Gd'ye ^^
      Onu hiç duymadım ya bakayım hemen :)

      Sil