9 Nisan 2017 Pazar

Türk Net Dizisi:Fi | Nasıl Bulduk?

fi dizisi ile ilgili görsel sonucu

Azra Kohen'in kitap üçlemesi Fi-Çi-Pi dizi olarak uyarlandı ve geçenlerde ilk üç bölümü Doğan Tv Holding'e ait Puhu Tv'de yayınlandı.

Dizinin başrol kadrosunu Serenay Sarıkaya,Ozan Güven,Mehmet Günsür ve Berrak Tüzünataç dolduruyor.

Konunun başlangıcından kısaca bahsetmek gerekirse:Can Manay ünlü bir psikologdur.Menajerine yeni bir eve taşınmak istediğini söylemiştir ve emlakçının yönlendirmesiyle bu yeni eve ziyarette bulunurlar.Ev komşusu Duru'yu tesadüfen gören Can Manay Duru'dan fazlasıyla etkilenir.Artık hayat mottosu Duru'yu elde etmek olan Can Manay,bu yolda herkesi ezip geçmeye hazırdır.Buna,Duru'nun sevgilisi de dahildir.

Ben kitabı okudum.Okumaya çalıştım.Ama okuyamadım.

Gene 400 sayfa kadar ilerlemiştim ''Ulan sonunda bir şey olur mu acaba?'' diye.Olmayan suyu çıkartmaya çalıştım anlayacağınız ama cık.Hiçbir halt olmuyormuş.Onu da artık pes edip ara sayfaları okuyarak öğrendim.

Kitap üslubu biçimiyle gerçekten etkileyiciydi.Fakat cinsellik her şeyden çok ön plana çıkıyordu.

Cinsellik olabilir kitaplarda ama dozunda.Kitapta üç sayfada bir cinsel gönderme vardı ve bu gerçekten rahatsız ediciydi.

Gelgelelim diziye.

Diziye gerçekten emek harcanmış arkadaşlar.Hatta aldığımız bir duyuma göre Serenay ablamız o kadar çalışmış ki Ygs sabahı uyumuş kalmış.Vah vah!

Kitap karakterleri oyunculara cuk oturmuş.O karaktere bürünebilmek için gerçekten çalıştıkları aşikar.

Kitabın cinsellik kısmını bir kenara atarsak evet,güzel bir ideoloji kitabıydı.Bu da seyircilere güzel ve uygun bir biçimde aksettirildi.Dizide sevdiğim yönlerden biri de dozunda cinsellik katılmasıydı.Tv'de yayınlansaydı isteseler de açık seçik bir duruma getiremezlerdi ama internet ortamında oynatıldığı için istenen şekilde aşılabilirdi doz ama yapılmamıştı.

Genel olarak ben beğendim.Takip eder miyim?Muhtemelen.Dizi kötü değil ama ben şu sıralar en sevdiğim dizilerden bile uzaklaşmış durumdayım.Gene de izlemeye çalışacağım.

4 yorum:

  1. Aynı postu aynı gün yazmışız hemen gelip baktım ben de.
    Blog için fotoğraf ararken denk geldim Serenay 'ın YGS muhabbetine. Ay gerçek miymiş o :D
    Neyse ki dizi güzel de ona bu moral olmuş olsun artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Gerçekten öyleymiş.Hatta özel ders falan alıyormuş sürekli.Neyse fazla güzel zaten,üstüne zeki olmasın ^^

      Sil
  2. Dizinin kadrosu güzel olmuş.Ama yurtdışında dizi takip etmek zor oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kadro bakımından fena değil ama ben ileride suyunu çıkartacaklarını düşünüyorum o yüzden bir şey kaybetmiş sayılmazsınız :)

      Sil