13 Nisan 2017 Perşembe

Park Hae Jin Yeni Dizisi:Man to Man

man to man korean drama pinterest ile ilgili görsel sonucu

Man from the Stars'ta yan rolü oynayan Park Hae Jin çok sevilmişti.Başrol olarak oynadığı ilk dizi ise hepimizin gönlünde taht kurmuş Cheese in the Trap idi.

Ünlü aktörün Cheese in the Trap ile birlikte hayran kitlesi büyümüştü.Hepimiz onu en kaliteli başrollerde görmeyi bekliyorduk ve beklediğimiz oldu.

Dizinin çekimlerine Ekim ayında başlandı,geçenlerde fragmanlar ve posterler yayınlandı.

Dizi JTBC'de yayınlanacak.

Park Hae Jin'le beraber başrolü paylaşacak oyuncular;Bridal Mask,Glory Jane ve Remember dizilerinden hatırlayacağınız sunbae aktör Park Sung Woong;

park sung woong ile ilgili görsel sonucu



The Merchant:Gaekju 2015 ve Gap Dong dizilerinde boy göstermiş Kim Min Jung,

kim min jung ile ilgili görsel sonucu



I Summon You,Gold! ve The Mask dizileriyle gönüllerde taht kurmuş Yeon Jung Hun (muhtemelen başrol değil yan rol).

yeon jung hoon mask pinterest ile ilgili görsel sonucu

Artı olarak Yong Pal ve Entertainer dizilerinde rol alan Chae Jung An ve Good Doctor gibi kaliteli dizilerde yan rolleri üstlenen Jeong Man Shik kadrodaki diğer isimler.

Dizinin Konusu:Park Hae Jin,Hallyu Star Park Sung Woong'un korumasıdır.Asıl mesleği ise gizli ajanlıktır.Devletin üst kollarında çalışmış zeki ve poker suratlı bir ajan olarak bilinir.Bu korumalık ise tamamen gizli işinin bir parçasıdır.

Diziden umutlu gibiyim.Park Hae Jin'i Cheese in the Trap'te beğenmiştim ve çok daha iyi işlere imza atacağını biliyordum.

Beni daha da umutlandıran kısmı ise senaristinin Kim Won Suk olması.Kim Won Suk Descendants of the Sun senaristliğini Kim Eun Sook ile beraber üstlenmişti.

Konu bakımından biraz klasik biraz marjinal.Ama ben sevdim.

O değil de Yeon Jung Hun'u niye hep yan rollere atıyorlar ya!O adamı çok seviyom ben,çok şükü biri.

Kızın tipine sinir oldum.Dizide de olacağıma eminim çünkü muhtemelen yapışkan bir karakteri canlandıracak.

Dizinin ilk bölümü 21 Nisan'da yayınlanacak.

Fragmanlara aşağıdan ulaşabilirsiniz:









Diğer yazımda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder