11 Eylül 2016 Pazar

Wattpad Hikayeleri


Benim arkadaş deli gibi hikayeler okurdu.''Nereden okuyorsun?'' diye sorduğumda,''Wattpad diye bir uygulama var oradan.'' demişti.

Sıkıntıdan patladığım bir gün aklıma geldi.''Neymiş bakayım bu?'' dedim.Önce basılmış kitapların online olarak yayınlandığı bir uygulama sanmıştım çünkü kitapçıda gördüğüm kitapların çoğunu görmüştüm uygulamada.Mantıksızdı tabii.Satılan kitaptan para kazanıyorsun ama bedava olarak bir uygulama da bütün kitabı yayınlıyorsun.

Kendi kendime çözdüm.Herkesin istediği gibi hikaye yazabildiği bir uygulamaymış.Bazıları ise kitap bile olabiliyormuş.

Her türden hikayeler var.Korku,romantizm,mizah,paranormal...ve uzayıp gidiyor.

Çoğunlukla romantizm ve mizah türlerini okudum ama hiçbirinin sonunu getirmedim çünkü hepsi bir süreden sonra aynı halkanın etrafında ilerlemeye devam etti.

Ve genelde ergen hikayeleriydi.

Klasikleşmiş betimlemelerden oluşuyordu çoğu.Erkeğimiz spor salonundan çıkmış gibi kaslıdır (halbuki daha 18 yaşındadır),büyük bir şirketin varisidir,ailesiyle sorunları vardır,herkese her istediğini emreder fakat kimse laf edemez,bulduğu kız ise o kadar kız arasından en çirkef ve en samimi (!) olanıdır.

Bazılarına sırf gülmek için okumaya devam etsem de bir süre sonra onun için bile katlanamadım.

Ama beni kendine bağlamış iki hikaye oldu.Bunlardan biri kitap oluyor zaten.İsmi Soğuk-Kar Tanesi.Daha tamamlanmadan kitap olması kararlaştırıldı o yüzden her şey havada kaldı ama satın almaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Diğeri ise Sessiz.Daha yarısına bile gelmedim ama çok beğendim.Bütün klişelerden uzak tutulmuş,kurgusu mükemmel bir hikaye.Eğer Wattpad kullanıyorsanız mutlaka okumanızı tavsiye ederim (tamamlandı merak etmeyin :)

Siz Wattpad hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder