8 Eylül 2016 Perşembe

K-Magazin'den Kesitler #1




Aslında birçok konuda yazmak istiyordum fakat hiçbirini kafamda toparlayamıyordum.Halihazırda bekleyen taslaklarım var ama bir türlü bir araya getiremiyorum.Ne yazsam? diye kara kara düşünürken hepimizin duymaktan keyif aldığı Kore hakkındaki magazin haberlerinden haftalık ya da günlük kesitler halinde toparlayıp sizlere sunmayı planladım.


1)Bobby'nin Solo Çıkışı



Bence bugünün en önemli olayı Bobby'in solo şarkısı Holup'un yayınlanması.Ben bu yazıyı yazarken arka planımda bu şarkı çalıyor hatta :D

Şarkı hip-hop şarkısı zaten.Çok da eğlenceli.Yani kapıdan kimsenin girmeyeceğinden emin olsam salon ortasında dans bile edeceğim (bir de dans edebilmek lazım tabii :)

Aynı zamanda sevindirici bir olay çünkü Bobby yeteneğiyle bunu sonuna kadar hak ediyordu.



2)Red Velvet Russian Roullette Dönüşü



Şarkıyı beğenmedim.SM'in klasik kız grupları şarkısından farksız.Ki ben o mini mini kız triplerine giren kız gruplarını da sevmiyorum.Benim tarzım 4minute tarzı kötü kız grupları.

Şarkı 5 ülkenin iTunes listesinde birinci sıraya oturmuş.Valla anlamıyorum kardeş,anlamıyorum!



3)Jang Geuk Suk Endleess Summer Klibi



Jang Geuk Suk'un Japonca single'ı Endless Summer'ın kesiti 7 Eylül'de yayımlandı.

Tam sürüm 14 Eylül'de yayınlanacakmış.Bu adamın sesini seviyorum ama Japonca'yı sevmiyorum,ne yapayım :(

14 Eylül'de aynı zamanda Goin' Crazy adlı diğer single'ı da yayınlanacakmış.


4)Song Mino Body Geri Dönüşü



Bobby'den sonra önemle beklenen ikinci geri dönüş Mino'nun dönüşüydü.

Şarkının ismi Body.

Klibi izleyeyim diye arama motoruna yazdım.Klipten çok reactionlar çıktı Allah'ıma kitabıma.Hatta klibi bulamadım ve bir reaction videosuyla aynı anda izledim ^^ (bu da benim serseri serbest stilim)

Klip kötü çocuk klibi ve birazda sapığımsı :D O nasıl bir toparlamadır anlayamadım ama klipte cidden bir ön plana çıkan erotizm söz konusu.Beklemediğim bir klipti açıkçası.(isim aslında bir ön uyarı vermiş de biz anlayamamışız)

Fakat şarkıyı sevdim.Tam Song Mino tarzı bir şarkıydı.



4)[5-6 Eylül] Dizi Reytingleri



Hayal kırıklığına uğradım.Çünkü Moon Lovers üçüncü sıraya gerilemiş.

Valla içimdeki oppa hayranı bir taraf Nasıl olur ya?! diye isyan etmek istese de hak etmiş olduğunu üzüntüyle söylüyorum.Çünkü şu ana kadar beklentilerimi karşılayamadı.Ama hala en birinci dizim :D

Birinci sırada geçen haftanın da birincisi Moonlight Drawn By Clouds var.İkincisi sırayı ise Monster dolduruyor.


5)Joo Won'un Askerlik Görevi



Joo Won'un askerlik görevini başta polis olarak yapması istenmişti.

Fakat Joo Won bu kararından vazgeçmiş ve yıl sonunda askere gidecekmiş.Bir oppamızı daha kaybediyoruz.Gelin sarılalım :(

Joo Won'dan 3 yıl sonunda bir Song Joong Ki dönüşü bekliyorum.Umarım hayal kırıklığına uğramam.



6)Koreli Olmayan İlk K-Pop Grubu



Bu ne saçmalıktır biri bana açıklasın Allah aşkına!

Bu kadar gereksiz bir şarkı ve klibi K-Pop adı altında ilk defa dinliyorum.

Dinlemedim de zaten.Dayanamadım,kapattım yarısında.

Grubun adı EXP.New York kökenli K-Pop grubu.Kendilerini kanıtlamak için Kore'ye doğru yola koyulmuşlar.

Kardeş,ne var da neyi kanıtlayacaksınız?



Bugünlük bu kadar dedikodu yeter.Herkese iyi günler!



Not:Bazı bilgiler Korezin'den alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder