6 Eylül 2016 Salı

En ''Profesyonel'' Çaylak Grup:Blackpink



Mini mini yeni kız grubumuz:Blackpink.

YG Entertainment adı altında çıkış yapan grup çıkış yaptığı ilk andan itibaren ortalığı kasıp kavurdu.

Normalde yeni çıkış yapan gruplara bakmam.Yeni oldukları için hareketleri sürekli kasıntı gelir gözüme o yüzden deliye dönerim.

Fakat bu kızlara ba-yıl-dım.

Şarkılarını da tesadüfen dinledim.Seungri instagram hesabında bir müzik videosunun kesitini paylaşmıştı.Şarkı Whistle'dı.Çok beğenmiştim ve Y'tube'dan arattırıp o vesileyle Boombayeh'i de dinlemiştim.

Ve en önemlisi de,grubun yeni çıkış yaptığını bilmiyordum.K-pop ile önceden ilgiliydim ama şu aralar sadece Bigbang ve Gd ile ilgili haberler ilgimi çekiyor.O yüzden Y'tube reactionlarını izleyince ağzım açık kaldı.'Ne?Yeni mi çıkış yapmışlar?!'

Aynen öyleymiş.Yeni çıkış yapan bir grup böyleyse ilerisini hayal bile edemiyorum.

Grup 'Square One' adlı single ile çıkışlarını ağustos döneminde yaptılar.



Single 'Whistle' ve 'Boombayeh' şarkılarından oluşuyor.

İki şarkıyı da çok sevdim.Özellikle Boombayeh'i.

İki klibinde yönetmeni 2NE1'nın I am The Best ve Bigbang'ın Fantastic Baby kliplerininde yönetmeni olan Seo Hyun Seung.

İzlediğim reactionlardan da anladığım kadarıyla kimse böyle 'profesyonel' bir grup beklemiyordu.

Aslında bazı üyelerin tecrübesi yok değil ama bir grup olarak bu uyumu yakalayabilmek o kadar kolay değil diye düşünüyorum.

Üyeler farklı ülkelere mensup ama sanırım hepsinin ortak noktası Korece.O yüzden iletişimde bir sorun yaşayacaklarını sanmıyorum.


Biraz da üyelerden bahsetmek gerekirse;


Rose/Park Chaeyoung



En son duyurulan üye.

İsmini Görsellerde arattığımda (Blackpink Rose) gül resimlerinin çıkması beni benden aldı ^^

G-Dragon ile Without You şarkısında düet yapmış.

Kızın aham şaham bir sesi yok aslında.Çok da öne çıkmış biri gibi de durmuyor.Ama hiç belli olmaz.

Milliyeti Avustralya.



Lisa



Grubun maknaesi.

Grup içinde en beğenilen ve en çok öne çıkan üye.

Benim de dikkatimi en fazla Lisa çekmişti.Kızdaki yetenek büyük :)

Got7'dan BamBam'ın çocukluk arkadaşıymış.Aynı zamanda Tayland'lı.




Jisoo



Grubun yüzü ve en büyüğü.

Birçok klipte oynamışlığı var.Modellikte yapıyor.


İkon'un Just Go şarkısından.Bobby ile birikte :)

Kızı Blackpink kliplerinden ziyade Just Go klibinde daha çok beğendim.

Tek Güney Koreli üye.

Kızımız Producers dizisinde de konuk oyuncu olarak yer almış.




Jennie Kim



Yeni Zelendalı,grubun rapper'ı ve büyük bir gelecek vaat eden üye.

Ben Jennie'yi çok beğendim.

Aslında önceden de beğenmişim fakat haberim yokmuş.GD'nin That XX klibinden bahsediyorum :)






Klipte Gd'ye az çektirmedin unuttum sanma :)

Gd ile düet de yapmış.Şarkı ise Black.En sevdiğim şarkılardan bir tanesidir.


Fakat ben Jennie'yi rapper olarak daha çok beğendim.

********

Diyeceksiniz bu grubun göstermelik bir lideri yok mu?Yg üyeler birbirine destek olsun diye lider olarak kimseyi seçmemiş.Bence olsaydı daha iyi olurdu.

Uzun lafın kısası grubu da çok beğendim,üyeleri de.Eğer böyle devam ederlerse dünyaya açılmaları çok da zor olmaz.

Siz Blacpink hakkında ne düşünüyorsunuz?














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder