29 Ağustos 2016 Pazartesi

The Moon That Embraces The Sun Konusu-Dizi Yorumu


Bu diziye iki nedenden dolayı başlamamıştım.Bir;ismini çok garip bulduğumdan,iki;Kim Soo Hyun'u sevmediğimden.Fakat iki sebepte büyük bir yanılgıdan ibaretmiş.

Diziye neden başladın? derseniz,tesadüf eseri başladım.Bir gün koltuğumda yayılırken tvde Y'tube'u açmıştım.Empress Ki şarkılarını dinliyordum ve yakın zamanda ikinci bir kez izlemek gibi bir niyetim vardı.Otomatik oynat butonuyla bir dizi klibi çıktı karşıma.Ft İsland şarkısıyla harmanlanmış klibe deyim yerindeyse aşık oldum.(bakmak isteyenler için Y'tube'a you dont know my feelings yazmanız yeterli:)

Klibi izledikçe diziyi merak etmeye başladım.Araştırınca Il Woo'nun da kadroda olduğunu gördüm,dedim bu dizi izlenmez.Il Woo hayranları bana kızabilir ama bi' ben sevemedim şu adamı.Özellikle Running Man'e katıldığı bölümü izledikten sonra.Bir insan bu kadar mı kibirli olur arkadaş?Sen aktörsün kardeşim.Böyle huyların varsa bile belli etmemen gerekir.Zaten bu adam kibirinden yükseltemedi kariyerini.Pardon,ben diziyi övecektim ya.Il Woo damarım tuttu yine.Söri :)

Oyuncularımız;Kim Soo Hyun,Han Ga In,Kim Min Seo ve yukarıda uzuuunca bahsettiğimiz Jung Il Woo.










bu bonus resmi kıskançlığımdan koymuş bulunmaktayım :) han ga in gd'ye ödülünü verirken


Han Ga In GD hayranıymış.Hatta bir röportajında ''Telefonumun bütün resimleri GD'den oluşuyor.'' demiş.( ve ödülü alan Gd'nin umursamazlığı)


Neyse konumuza dönelim ve dizimizin konusundan bahsedelim:Kim Soo Hyun veliaht prens iken veliaht prenses için seçmeler yapılmış Han Ga In prensesliğe hak kazanmıştır.Fakat prenses olmak isteyen bir diğer kişi de Kim Min Seo'dur.Veliaht Prenses oyuna getirilerek prenseslik ünvanı elinden alınır ve öldürülmek istenir.Düşmanları başarılı olduklarını düşünse de aslında Han Ga In bir şaman tarafından korumaya alınmış ve şaman olduğuna inandırılmıştır.Yıllar sonra bu iki aşığı ne gibi bir sebep bir araya getirecektir?


Başrol oyuncularımızı ilk altı bölüm temsil eden küçük oyuncularımız vardı.Bu gençlerimiz;
Yeo Jin Goo,Kim Yoo Jung,Lee Min Ho (bildiğimiz lee min ho değil,sakin olun :) ve Kim So Hyun.











Yeo Jin Goo ve Kim So Hyun'u I Miss You'dan hatırlarsınız.Burada beklediğimiz çift değillerdi ama olsun.


Dizi ve oyuncular hakkındaki yorumlarım;


  • Çocuk oyuncular sanki 6 bölüm değilde dizi sonuna kadar oynayacakmış gibi harika bir performans sergiledi.
  • Bu bir MBC dizisi.Tarihi dizileri seviyorum ama MBC'nin tarihi dizileri bir başka oluyor.
  • Veliaht Prensimizin kardeşi pek bir nazlıydı.O ağlama sahnelerinde beni kendisine bağladı resmen :)
  • Kim Yoo Jung'a ayrı bir parantez açmak isterim.1999 doğumlu bu sevimli (güzel mi demeli yoksa) veledimizdeki gelecek bende yok.Kız beni yaşıyla komplekse soktu.Böyle de olmaz ki...
  • Gene ben,gene ikinci adam.Ben neden ikinci adamları sevmek zorundayım Allah'ım!Il Woo'yu değil tabii ki.O kadar kötüledim şimdi sevdin mi diyenleriniz olabilir :) Benim favori ikinci adamım çocuk olandı.Tek avuntum ise büyüdükten sonra Il Woo'nun gelmesiydi.
  • Tamam kabul.Jung Il Woo'yu sevmiyorum.Ama oyunculuğunu seviyorum be!Yapıyor adam.Şeytan tüyü mü desem yetenek mi emin olamasam da (ki yeteneği kondurmak istemiyorum) sevdim seni Kral'ın kardeşi Jung Il Woo.
  • Dizide herkes birbirinin hayalini gördü durdu.Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.
  • 6 bölüm boyunca Kim Yoo Jung'u izlerken büyümüş Han Ga In'i görmeyi dört gözle bekledim.
  • Dizi başlarında çocukluğu canlandırılmış oyuncularla,çocuk oyuncular arasında ister istemez oturtamadığımız bir sinerji olur.Fakat bu dizide öyle değildi.Seyirciye hiçbir tutukluk aktarılmadı.Kralın kardeşi olan prenses dışında.O da fazla zorlamaydı.
  • Dizi boyunca Han Ga In'in burnunu kıskanıp durdum.Yüz tane ameliyat geçirsem o burna sahip olamam ben.Yapmayın kardeşim böyle şeyler.Ayıptır,günahtır.
  • Bu diziden sonra anladım ki ben Kim Soo Hyun'u seviyormuşum.Sadece o saçları öyle alnına dökmesinden muzdaripmişim o kadar.(yazar The Man Came From The Stars'a gönderme yapmaktadır)
  • Kim Soo Hyun ağladıkça ben ağladım.O ağladı ben ağladım.Bir insan nasıl bu kadar içten ve samimi ağlayabilir?Biri bana açıklasın lütfen...
  • Dizi 15.bölüme kadar heyecanla ilerlese de,devamını bir monotonluk sardı.Ki bunu bir eksi olarak görmüyorum çünkü her tarihi dizinin bir süreden sonra monotonlaştığı bir yer vardır mutlaka.
  • Dizide gördüğüm belki de tek eksik Kral ve Kraliçe'nin özensiz yataklarıydı.Bizim evdeki misafirler çoğalınca serdiğimiz yer yataklarından farksızdı.
  • Dizi senaryosunda bazı şeyleri tahmin edememek (tarihi bilgi eksikliğimden kaynaklanıyor olsa da) beni mutlu etti.Her şeyini tahmin ettiğim bir diziyi izlemek fazla sıkıcı olurdu.


Ben diziyi beğendiğimi söyleyebilirim ama entrikası bol düzeyde.O yüzden bazı zamanlar sıkıcı bir hal alabiliyor dizi.Entrika sevmeyenler için fazla monoton kaçabilir lakin entrika severlerin dizi listesine mutlaka eklemesi gereken dizilerden bir tanesi.

Umarım yazımla sizi tatmin edebilmişimdir.Yanlışımız varsa affola!

2 yorum:

  1. Il woo'yu yanlış tanimissin kardeş takipcisi olmadığın belli o yüzden boşuna yerden yere vurma adami.. Adam yetenekli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yetenekli ama ben karakterini pek sevemedim.Dediğin gibi biraz daha araştırsam belki hakkında iyi bir şeyler de bulabilirim.

      Sil