28 Ağustos 2016 Pazar

Miracle in Cell No.7 Konusu-Film Yorumu


Şu afişi görende,komedi filmi falan izleyecek sanır.Kore film sektörünün en büyük yanlışlarından biri de bu.Arkadaş dram filminin afişini,niye çok eğleneceğin bir film afişi gibi gösteriyorsun insana?

Evet,filmimiz bir dram filmi.Filme çok yazık ettiğimi düşünüyorum çünkü evde tek başına izlenmesi gereken bu filmi,iş yerimde arkadaşlarımla birlikte izledim.Eğer bunu evde sakin kafayla izlemiş olsaydım ve sürekli duraklatmasaydım,salya sümük ağlar ve filmin etkisinden iki üç gün kurtulamazdım.Fakat benim bu çok çalışan beynim (!),bu filmi iş yerinde o kadar eciş-fıcışın içinde izlemeyi uygun gördü maalesef.

Başrol oyuncularımız Ryu Seung Ryong ve Park Shin Hye.Ki ben afişteki tatlı mı tatlı minik bebeşi de başrolden sayıyorum;Kal So Won.



Bu bey size bir yerden tanıdık geldi mi?Personal Taste'deki gay müdürümüzdü.Hani Lee Min Ho'ya aşık olan :) Baya kafa patlattım hatırlamak için.Aslında küçük bir araştırma da yetebilirmiş ama neyse...

Oyunculuklardan ve filmin işleyişinden aşağıda ayrıntılı olarak bahsedeceğiz fakat önce filmin konusundan bahsedelim.

Filmin Konusu:Ryu Seung Ryong,zihinsel engelli bir babadır.Bir takım olaylar baş göstermiş ve hapse girmiştir.Kızı ise babasının aksine çok zeki bir kızdır.Babasının hapiste olduğunu öğrenen kızımız,bir şekilde içeriye girmeyi başarır.Bakalım bundan sonra olaylar nasıl baş gösterecektir?


Film hakkındaki yorumlarım;


  • Park Shin Hye filmde pek gözükmese de oyunculuğunu zirveye taşıdığını bize net bir şekilde kanıtlamış oldu.
  • Babamız Ryu Seung Ryong'a sanki benim babam olmasını istermiş gibi bağlandım.Oyunculuğu ise uzun süre akıllardan silinmeyecek düzeydeydi.
  • Film biraz hapishane temalı olduğu için bana Esaretin Bedeli filmini hatırlattı.Ki uzaktan yakından alakası yok.Hatırlatmasının tek nedeni;yaratılan kasvetli ortamda,sizi kendine çeken bir şeylerin olması.
  • Minik bebiş Kal So Won,buradan sana sesleniyorum.Hayranlarının arasına bir fazlası daha eklendi,haberin olsun!
  • Kal So Won'un oyunculuğuna ayrı bir parantez açmak isterim.Bebeğim,sen daha bacak kadar çocuksun.Niye böylesine içten ağlayıp bizi bağlıyorsun kendine bu yaşta,hı?
  • Film fazla dolaylıydı.Zaten ana fikri direkt aktaran filmleri hiçbir zaman sevmedim ama film kafamda bir iki soru işareti de bırakmadı değil
  • Film aynı hint filmleri gibi çok yavaş ilerliyor ama bir dakikasında bile sıkılmadım.
  • Hapishane arkadaşları yaratıcı bir beynin ürünüydü.Biraz iyi biraz kötü ama hepsi vicdanlı...
  • Film izlendikten sonra ikinci bir kez bir daha izlenmeli diye düşünüyorum.Çünkü bi' geçmiş bi' gelecek derken birçok ayrıntıyı gözden kaçırabiliyorsunuz.
  • Güvenlik şefimiz beni kendine bağlayan oyunculardan bir diğeri.Karizmasıyla da aynı zamanda.Hayallerimde Burak Özçivit'le yarıştırıyorum,o kadar yani :)


Özetle,filmdeki her detay göz kamaştırıcıydı.Aynı zamanda üzücü.Kendini uzun süre unutturmayacak fedakar ve düşünceli bir baba.Babasını her koşulda seven minik bir kız.Bir baba-kız sevgisine kendini feda eden düşünceli arkadaşlar grubu.İzlemediğiniz her an pişman olacağınız,devleşmiş bir yapıt.Ee ne duruyorsunuz?Hemen izleyin hemen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder