3 Temmuz 2016 Pazar

Tanıyalım:Jang Geuk Suk




K-Drama'nın ünlü aktörü Jang Geuk Suk ile karşınızdayız.İlk kez You Are Beautiful dizisinde izlediğim ve hemen aşık olduğum mükemmel bir aktör :) İsterseniz aktörümüzü yavaştan tanımaya başlayalım;



  • Jang Geuk Suk 6 yaşında modellik kariyerine başladı.4 yıl sonra ise oynayacağı birçok diziden ilkine adım atmış oldu.
  • İlk oynadığı dizi 1997'de çekilen bir diziydi (Geuk Suk daha 10 yaşındaydı)
  • Asya'nın prensi olarak bilinen aktörümüz şuan 29 yaşında.
  • Oynadığı toplam dizilerin sayısı 23,filmlerin sayısı 11'dir.
  • Asıl başarısını You Are Beautiful dizisiyle yakalayan ünlü aktör,en son bu yıl içinde çektiği 'Daebak' dizisiyle biliniyor.
  • Yemek yapmakla arası çok iyi olan aktörün çıkardığı bir yemek kitabı bile var!
  • 'Bir Kız İçin Aptala Dönebilecek Aktörler' oylamasında birinci seçilmiştir.(ikinci Lee Joong Gi)
  • You Are Beautiful dizisinden sonra çektiği Mary Stayed Out All Night dizisiyle birçok ödülü silip süpürmeyi başardı.
  • 2011 yılında Tayvan'da en çok aranan Koreli olarak Yahoo! tarafından ödüle layık görüldü.
  • 2012 yılında Japon Altın Disk Ödülleri'nde En İyi 3 Sanatçı'dan biri olarak ödül almaya hak kazandı.(2PM ve B2ST ile beraber.)
  • Aktörün bu yıla kadar çıkardığı birçok albüm ve single'ı var.
  • Aktörün en ünlü dizileri;You Are Beautiful (2009),Mary Stayed Out All Night (2010),Love Rain (2012),Pretty Man (2013),Daebak (2016)'dır.

Jang Geuk Suk'un Baby and I filmini izlemiştim.Doğrusunu söylemek gerekirse berbattı.Çok saçma diyaloglara ve olay örgüsüne sahipti.Yukarıda da belirttiğim gibi ilk izlediğim dizisi You Are Beautiful'du.Ağladığı sahnelerde onunla birlikte ben de ağladım :( Bakınız:



Love Rain izleme listemde.7.bölüme kadar izlemiştim 2-3 sene önce fakat yarım bırakmak zorunda kaldım.İzlediğim zaman ayrıntılı bir post yazacağım inşallah. (İZLEMEDİ)

Beethoven Virus'u izlemek istedim lakin Geuk Suk'un ikinci adam olduğunu öğrenince hemen listemden çıkardım.Fakat 2008'deki Geuk Suk'u merak ederseniz:

Adam gram değişmemiş :)

Aktörümüzün bebişlerle arasıda pek bir iyi :)







Sizin Jang Geuk Suk hakkındaki düşünceleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder