3 Temmuz 2016 Pazar

İzlenesi K-pop Klipleri 2

İzlenesi K-Pop kliplerinin ikinci partı ile karşınızdayız.İlk paylaştığım şu posttaki şarkıları,şarkıların kliplerini ne kadar beğendiniz bilmiyorum lakin bu yazımı daha özenle hazırladım.Birinci yazıdaki klipler ve şarkıları benim en çok sevdiğim kliplerdi.Bu post ise benim sevdiklerimle beraber,sizin sevdiğiniz K-Pop kliplerinden de fikirler alınarak hazırlandı.Ne demek istiyorum?K-Pop hayranı birçok arkadaşım ve takipçiler arasında oylama yaparak karar verildi bu duruma.İnşallah beğeneceğinizi umuyoruz.

Hazırsak buyrun başlayalım:

1)Exo-Overdose




Yakışıklı olduğu kadar yetenekli olan erkek grubu Exo'nun bu klibini izlemeye doyamayacaksınız.



2)CNBLUE-Cant Stop



Mükemmel klip koreografisiyle Cnblue,sizlere müthiş bir müzik ziyafeti sunuyor.



3)Bigbang-Sober


Bigbang'ı hiç bu kadar çocuksu görmemiştiniz...


4)4Minute-Crazy






Delirtmek onların elinde!Hyuna'lı 4minute üyeleri,sahneye sığmıyorlar!



5)Girls Generation-The Boys Out


Birbirinden güzel bu dokuz kızımızla iyi eğlenceler!



6)Hyuna-Roll Deep




Güzel Hyuna bu kliple seksiliğiyle göz dolduruyor.


7)f(x)-Electrick Shock


f(x) tarafından 'şok'lanmaya hazır mısınız?!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder