26 Haziran 2016 Pazar

Ütopya'dan Kaçış


           Kendime oluşturduğum ve kendimi alıştırdığım bir Ütopya burası.İnsanlardan kaçabildiğim.Yorumlarından,kırıcı sözlerinden uzak durabildiğim upuzak bir dünya.İstediğim kadar ağaç,çiçek,böcek ve daha bir çok şey yaratabildiğim sihirli bir yer.Her zaman aynı şeyi yaratmam,sıkılırım çünkü.Bazen yakışıklı bir çocukla dünya turuna çıkarım,bazen bir tavşanla dertleşirim bazen de uzandığım yerden abur cuburlarımı yerim bazen hem yönetmenliğini hem senaristliğini hem kameramanlığını kendim yaptığım filmimi izler,uyur kalırım.Bazen de çocukluğumun trenine atlar ve babamla gitmek istediğim lunaparka gider,doya doya eğlenirim.Her şeyi yapabildiğim bu dünyanın tek bir kısıtlaması var:zaman.Tavşanımla dertleşmek için on dakikam vardır,filmimi izlemek için üç dakikam,abur cuburlarımı mideye indirmek içinse bir...Süre sona erdikten sonra gerçek dünyaya dönmek zorundayım.Annemden azar işitmeli,kardeşimle kavga etmeli,markete gitmeli,çarşaf değiştirmeli,perdeleri asmalı ve sınavlarıma çalışmalıyım.

           Ütopyama benden izinsiz girmeye kalkışan çok maalesef.Varlığını öğrendiklerinden beri,şifresini kırmaya çalıştılar sürekli.Bazen arzulayarak,bazense...İstemsizce açabiliyorum onlara bu gizli yolculuğun kapısını.Bir lafıyla bir sözüyle süzülüveriyorlar dünyama.Kovmaya çalışıyorum fakat nafile.Kafamda oldukları sürece ütopyamında misafiri oluyorlar.Dünya turumu yarıda kesiyorlar,filmimi kapatıp kendi filmlerini araya sokuyorlar,babamın oturacağı koltuğa fütursuzca oturuyorlar.Bana rahat vermiyorlar kısacası.Onları kovmanın tek yolu ise onları düşünmemek.Silüetlerini hayalimden kovup,bir daha o kapıdan geçirmemek.Çoğu zaman bu savaşı kaybetsem de umursamıyorum.Çünkü yolculuğumun her saniyesi bir altın kadar değerli benim için...

           Bazen uğramadığım oluyor tabii.Darılıyor bana herkes.Özür dilerim.Bencilim ne yazık ki.Sadece saklanmak istediğimde uğruyorum bu mahrem dünyaya.Üzgün olduğumda,ağladığımda,mutsuz olduğumda çalıyorum kapınızı.Mutlu olduğumda gelemem maalesef.Çünkü gerçek dünya mutlu olduğumda daha güzel,daha çekici ve fazlasıyla aldatıcı...

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder