29 Haziran 2016 Çarşamba

Havalimanında Hain Terör Saldırısı


Duyarlı bir vatandaş olmak adına böyle bir paylaşım yapmasak olmazdı.Ve şuan herkesi duyarlı ve özenli bir vatandaş olmaya davet ediyorum.

Terör yıllardan beri ülkemizde.Pkk vardı,daha sonra Işid çıktı Pyd çıktı ve daha bir sürü terör örgütü...Önce İstiklal Caddesi'nde yaşanan patlama,daha sonra Ygs çıkışı birçok öğrencinin bulunduğu Ankara Kızılay Meydanı'nda gerçekleştirilen kanlı saldırı.Bunları takip eden Bursa,Gaziantep patlamaları ve daha nicesi.Hepsi kalbimizi derinden yaraladı.Hepsi bizim çocuklarımız,annemiz,babamız,askerimiz,polisimizdi.

İnst'ram'a F'book'a giriyorum,şehitlerimize başsağlığı dileyen paylaşımların altında saçma sapan yorumlar.Bu yorumları yapanların amacı ne,bilmiyorum.Fakat cahil olarak nitelendirilebilecek bir kesim bu insanlar.Dertleri tasaları sadece gereksiz bir tartışma ortamı yaratıp ortadan kaybolmak.

Şuan açıklanan şehitlerimizin sayısı 41.Lakin gerçek rakam hiçbir zaman açıklanmaz,vatandaşları korkutmamak adına.Ve bunu üzülerek söylüyorum,benim amcamda o saatlerde havalimanındaydı.Allah'tan diğer taraftaymış da başına kötü bir şey gelmemiş.Nedense daha fazlası olmuş da,amcam bizi telaşa düşürmemek için söylememiş gibi hissediyorum.Patlamadan hemen sonra vatandaşın biriyle röportaj yapıldı ve rehin alındığını ifade etti.Umarım böyle bir şey olmamıştır.

Bu saldırılar ülkenin imajını ve ekonomisini kötü etkiliyor ister istemez.Doğuya bu yıl hiç turist gelmedi,denize kıyısı olan büyük şehirlerimize gelenlerde ise geçen seneye oranla müthiş bir düşüş yaşandı.Diğer ülkeler vatandaşlarına ''Türkiye'ye gitmeyin!'' uyarısında bulunuyor.

Bu saldırılar her zaman yaşanacak,bu kaçınılmaz bir gerçek.Fakat umarız bizim ülkemizde yaşanmaya devam etmez.Hepimiz yastayız ve ölen kişilerin yakınlarına baş sağlığı diliyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder