1 Mayıs 2016 Pazar

Neden Kore?



                   
Selamlar sevgili dostlarım!Bugün neden Kore başlığıyla girdik muhabbete,bakalım yetiştirebilecek miyiz :) İlk Kore dizisine başladığınız zamanları hatırlayın.Benim ilk dizim Playfull Kiss'ti.12 saat boyunca kesintisiz bilgisayar başından ayrılmamıştım.Daha da devam edecektim fakat ablam seni yakında kaybedeceğiz diyerek zorla aldı bilgisayarımı.Sonu hayal kırıklığı olsa da Kim Hyun Joong sayesinde BOF'u keşfetmiştim.25 bölümü bitirdim fakat içimde bir boşluk hissi.Atamadım bir gün boyunca...Deli gibi Jandi ve Jun Pyo'yu düşünüyordum.Sonra baştan başladım diziye ve 1,5 günde bitirdim (nasıl bitirdim bir de bana sorun :)

                   
Sonu gelir mi hiç,gelmez tabii.Allah'tan yaz tatiliydi çünkü okul zamanı olsa sonunculukta master yapardım sanırım.

                 
İlk tanıdığımız Kim Hyun Joong'du fakat dizisi olmayınca Lee Min Ho'ya takılmıştım.City Hunter,Personal Taste ve daha neler neler.2 ayda 15 dizi falan bitirmiştim.

                 
Bu takıntı bir zaman sonra ailenize batmaya başlıyor.Aynı benimkiler gibi.''Yarın bilgisayar yok sana!'' ''Gözlerin dinlensin biraz gel şu yemeğini ye.'' ''Çan çin çonları izlemekten bıkmadın mı?Böcek yemiyorlar mı bunlar?'' Sebepsiz savunmaya geçeriz:''Hayır bir kere!Ne kadar zekiler biliyor musunuz?Okuma oranı şu kadar,erkekleri şöyle kızları böyle...'' Anlatamazdık tabii.

                 
Sonra kendime Kore detoksu yapmaya karar verdim.1 hafta boyunca hiçbir dizi izlemedim.Böyle böyle alıştırmıştım kendimi.Ama ne zorluklarla...

                 
Şimdi izliyoruz hala ama eski manyaklığımız yok.Zamanla K-pop'u keşfediyoruz,oppaların resimlerini telefonlarımıza indiriyoruz,bunlarla avutuyoruz kendimizi...

               
Sizin ne gibi takıntılarınız vardı?Benim gibi miydiniz yoksa benden daha mı beterdiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder