22 Nisan 2016 Cuma

She Was Pretty Konusu-Dizi Yorumu



Selam çingularım.Uzun zamandır yazamadığımın farkındayım bu yüzden bunu izlediğim dizimi tanıtarak telafi etmek istedim aynı zamanda başka insanları niye bu güzel diziden mahrum edeyim dedim.Diziye yayınlanma döneminde başlamış ve 11.bölüme kadar ilerlemiştim.Daha sonra sınavlar vs.derken dizi aksadı,aksayınca da ben soğudum.1 hafta önce diziye baştan başladım ve bugün bitirdim.


Oyuncularımız Park Seo Joon,Hwang Jang Eum,Choi Siwon ve Go Joon He.Öncelikle şunu belirtmeliyim diziye bayıldım.Diziden kalite akıyordu resmen.Hele hele uzun zamandır kaliteli bir Kore dizisi bulamamışken ilaç gibi geldi diyebilirim.Beğenmediğim tek bir yönü vardı o da finaliydi,her Kore dizisinde olduğu gibi.Öyle zorlama olmuş ki 16 bölümlük Kore dizilerine karşı ön yargımı koruma ihtiyacımı fazlasıyla tatmin etti.Aslında Park Seo Joon için başlamıştım diziye.Şu Kill Me Heal Me'de ikinci adam olan Seo Joon için.Genelde ikinci adam fanıyımdır dizilerde (bof hariç-jun pyo varken ikinci adama bakabilmek mümkün mü :).Kill Me Heal Me'de de bu huyum değişmemişti.Ve gene salya-sümük gene gözyaşı.Sanırım Kill Me Heal Me'de o çifti seven bir tek bendim çünkü Y'tube'da ikisiyle ilgili hiçbir videoya rastlamadım.Her neyse,konumuza dönecek olursak,Choi Siwon'un profesyonel anlamda ilk oyunculuk deneyimiymiş sanırım.Yani bir dizisi var ama ben onu çok profesyonelce görmüyorum.Başarılı olmuş mu derseniz,fazlasıyla hem de.Başından beri oyuncu olsaymış da o güzel yeteneklerinden hiçbirimiz mahrum kalmasaymışız keşke...Hwang Jang Eum'a laf yok zaten.Benim gözümde Ha Ji Won bir,Jang Eum iki...


Konusuna gelecek olursak:Seo Joon ve Jang Eum çocukluk arkadaşıdır.Jang Eum çok güzel bir kız,Seo Joon ise tombiş bir çocuktur.Seo Joon'un Amerika'ya taşınmasıyla yolları ayrılır.Yıllar sonra Kore'ye gelen Seo Joon Jang Eum'a mail atar ve buluşmayı teklif eder.Seo Joon'dan mail alan Hwang Jang Eum deyim yerindeyse havalara uçar.Buluşma yerinde Seo Joon'un kendisini tanımamasına üzülen Jang Eum kendisi yerine en iyi arkadaşı Joon He'yi gönderir.Çünkü eski güzel halinden eser kalmamıştır.



                   Hazırsak eğer karakterlerimizi tanıyalım:



Hwang Jang Eum-Kim Hye Jin


Başta güzellik abidesi iken daha sonraları babasından aldığı genlerin baskın çıkmasıyla çirkin birine dönüşüyor.Bence çirkin değil bakımsız duruyordu daha çok.(kore dizisi klişeleri vol 2).Her dizide olduğu gibi sonradan güzel birine dönüşüyor haliyle :).Hoşuma giden ayrıntılardan bir tanesi de çirkin yüzünün zaman zaman gösterilmesi oldu.Yaptığı makyajla oluşturulan güzelliğe sadık kalınmadı.




Park Seo Joon-Ji Seung Joon


 
Tombiş çocuğumuz büyünce yakışıklı bir adama dönüşmüş ve Baş Editör Yardımcısı sıfatıyla ''The Most'' adlı dergide çalışmaya başlamış daha sonra Kore'ye gelmiştir.Amerika'da kaldığı süre içindeyse soğuk ve samimiyetsiz bir adama dönüşmüştür.


Choi Siwon-Kim Shin Hyuk

The Most dergisinde Editör sıfatıyla çalışan Shin Hyuk'umuz,Kim Hye Jin'in The Most'a stajyer olarak gelmesini sağlamıştır.Geldiği zaman itibariyle de sürekli ona takılmaktadır.Bir süre sonra Hye Jin'den hoşlanmaya başladığını hisseder.Fakat hislerine karşılık bulamaz :(



Go Joon He-Min Ha Ri

Kim Hye Jin'in en yakın arkadaşı Min Ha Ri.Hye Jin kendini Seung Joon karşısında fazla yetersiz bulduğu için en yakın arkadaşını kendisi yerine Seung Joon'la buluşmaya göndermiştir.Başlarda oyun olsa da Min Ha Ri yavaş yavaş Seung Joon'dan hoşlanmaya başlayacaktır.


Not:Bu bölümden sonrası spoiler içerir!



                      
Dizide bayıldığım birçok ayrıntı var,hangisinden başlasam bilemiyorum.Öncelikle Hye Jin'in güzelleştikten sonra da aynı karakterde bırakmaları hoşuma gitti.Çünkü senaristler bir kızı güzelleştirdi mi karakterini de bir o kadar bayağılaştırıyorlar.Küçük küçük serpiştirilmiş gizemler ise dizi boyunca zevkimize zevk kattı.Özellikle Kim Poong Ho'nun başkanın oğlu çıkmasına baya şaşırdım çünkü başından beri Shin Hyuk diye tahmin ediyordum.Neredeyse emindim hatta.Min Ha Ri'nin giysilerine ise bayıldığımı söylemeliyim(ve fiziğine :).The Most ekibi ise sıcak mı sıcak aile gibi bir ekipti.Hiçbir samimiyetsizlik sezmedim.Beğenmediğim tek yönü,yukarıda da bahsettiğim gibi finaliydi.Öylesine zorlamaydı ki izlediğim 15 bölümün güzelliği bir anda uçup gitti sanki.Artı olarak son 2 bölümde Kim Shin Hyuk'u çok az gösterdiler.En azından düğünlerini göstermeliler ve Shin Hyuk'u da orada ortaya çıkarmalılardı bence.Buna rağmen çerezlik bir dizi olarak kalmadı gözümde...

                       Sonuç olarak diziyi beğendim.İzleyin,izlettirin!




BONUS!


















                   





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder