23 Nisan 2016 Cumartesi

Çocuklar ile İlgili Her Şey



                               Bugün 23 Nisan olması vesilesiyle biraz çocuklardan bahsedelim dedim.Bu aralar çocuklar için yapılan çizgi filmler,animasyon filmleri,minik minik giysiler-çoraplar yani hemen hemen her şey,öyle titizlikle işleniyor ki şaşıp kalıyorsunuz.Ve bir o kadar da pahalılar.Ticaret zekası öyle bir hale geldi ki,anne-babaların çocuklarından hiçbir şeyi esirgemeyeceği fikrinden yola çıkılarak her türden şeyi üretiyorlar ve maliyetinden kat be kat fazlasına satıyorlar.Yani bu zamanda çok çok para kazanmak istiyorsanız çocuk sektörüne girmeniz tavsiye edilir :)


                               Ve yapılan şarkılı türkülü çocuk videoları...7 aylık kardeşim olması sebebiyle fazlasıyla aşinayım yani bu duruma.Y'tube'da milyonlarca izlenmiş öyle çocuk videoları var ki...Senin bile izleyesin geliyor.Bir gün ağzıma takılmış:''Sıkıştıysan sıkıştıysan koş hemen tuvalete.''Sonra bir baktım sokaktaki insanlar kıkır kıkır gülerek bana bakıyor.Kızım dedim kendi kendime,Allah canına almasın.


                               Bir gün dedim,şu sıpaya bir hediye alayım.Çeşit çeşit mağazaya girdim,Çağrı'dan çok kendime alasım geldi.Sonra dedim,saçmalama.Ne işin var bu yaşta oyuncaklarla...Buna rağmen dayanamadım ve kocaman bir Tweety aldım kendime.Küçük kedimize de başka zamana dedim artık.Sanırım o gün hiçbir zaman gelmeyecek...


                             Demek istediğim zamanımız öyle modernleşti ki her türden her şeyi üretiyorlar.Özellikle de çocuklar için.Çocuklarla birlikte yetişkinlere de hitap edelim demişler ve bu sektördeki her şeyi her kesime sevdirmeye çalışmışlar.Başardılar da...Her yetişkinin odasında (bende dahil) miniğinden de olsa bir ayıcık bulunuyor.

                             23 Nisanınızı en içten dileklerimle kutlar,umarım ilerleyen yıllarda da bu zamandaki gibi çocuk bayramımıza gereken özeni göstermeye devam ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder