19 Şubat 2016 Cuma

Taşınma Telaşı




                       Başlıktan da anlaşılacağı üzere,başka bir eve taşınıyoruz.Aslında biz mi evi satın aldık yoksa ev mi bizi,orası biraz muallak.Ne demek istiyorum?Temizliği takıntı yapmış büyüklerimin yanında temizlik yapmaktan bahsediyorum.''Anne,tamam temizlendi işte.'' ''Hayır canım beyazlamadı orası.'' ''Anne,kaç defa sürttüm,beyazlamıyor işte!'' ''İyi sürtmemişsindir sen.'' Göründüğü üzere asıl sorunumuz benim pencere kenarlarını iyi sürtememiş olmam.Ya da fayansların üstünden en az 20 kez geçmemiş olmam.

                     


                        Aksine pis biri değilim.Temizlik yapmayı ben de severim.Ama bu olay annemle birlikte çin işkencesine dönüyor.''Orada siyah bir nokta kalmış,iyice sil bakiyim orayı.'' Normal bir temizlik hali bu kadar acı veriyorken,yeni taşındığımız evdeki temizliği söylemeyi gerek bile bulmuyorum.Artı olarak annemde simetri hastalığı var.Hah!Tablo şimdi tamamlandı.''SeRa,o kovayı düzelt bakiyim,gene yamulmuş.Şu bezi silerken düzgün tut.O süpürgenin hali ne öyle,çabuk çevir!''



                       Sıkıntım büyük değil fakat,katlanılacak gibi de değil.Umarım beni anlarsınız.Kendinize iyi davranın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder